Kvinnlig kommunikation och visuell identitet

KVINNLIG KOMMUNIKATION OCH VISUELL IDENTITET

 

Många av er som följt mig sedan tidigare vet att jag har en lång bakgrund från marknadsföring och reklam som projektledare. Närmare 10 år har jag arbetat med välkända ledande varumärken över landet, nationellt och internationellt.

I mitt entreprenörskap har jag en medvetenhet och tydligt uttänkt strategi för just kommunikation, identitet och varumärke. Systrar i bergen är ett exempel på en varumärkesplattform som jag skapat för att möta en kvinnlig målgrupp inom skidåkning och outdoor som vill fokusera på gemenskap och upplevelse. Alltså utifrån livsstilsval framför prestation i bergen som huvudsaklig arena.

 

Fotografering för outdoorbyrån Systrar i bergen i Engelberg. Foto: Axel, Three Piece Media Production

 

Resumé är Sveriges absolut största branschtidning för reklamare. Så att få äran att bli intervjuad om just visuell identitet utifrån mitt sätt att lyfta kvinnlig kommunikation inom outdoorbranschen är otroligt smickrande. Läs intervjun här>>

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag äntligen kan visa er min story som kvinnlig entreprenör inom outdoor! Filmen som jag tillsammans med Axel på Three Piece Media producerade i Engelberg, Schweiz, december 2017.

Jag önskar DIG ett gott nytt år! Må 2018 bli precis det du önskar dig! Och kom ihåg, dina beslut kan ta dig till dina största önskningar.

Bergskramar,
Johanna

 

modigajohanna – female entrepreneur

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *